Wednesday, May 5, 2010

FaMiLy MeMbERs.......

  • Wan Shamsudin b. Mohd Yusuf
my dear tokwan...tokwan,cucu tokwan ni sgt3 syg tokwan tau....sbb tokwan ska bg duet..eh2 tak2.maen2 ja....hee....tokwan mmg da best la..i luv u tokwan...my tokwan is da best la...dri kcik tokwan jga ina kn3???beli coklat,beli barbie doll...tdoq pn dgn tokwan...kcik2 tokwan ska crita psl anak ayam dgn musang..pas 2 las2 tokwan tdoq diam2....tokwan ni tokoh terbaek utk family...mcm2 award tokwan dpt kn..tp tokwan xpnah bsing2..sbb tokwan ckp biar la diam2 ubi brisi..i'll tokwan...sedia melekat dlm kpala apa yg tokwan ckp....tokwan sorg yg penyabar...sgt pnyabar....tokwan baek tp tegas...org buat bnda2 x elok kt tokwan pn tokwan diam ja..sabarr......i luv u tokwan..sgt3....nobody can replace u..sorry tokwan sbb ina terbagi keta perdana tokwan calar...sory3....nty bnyk duet ina bli keta bru kt tokwan..nk mercedez ka nk BMW ka???i dun want to lost u tokwan....T_T.....tokwan n maktok tmpt mngadu kalau kna mrh dgn ibu...luv u tokwan sgt3...


  • Che Latifah bt Hassan
My dear maktok...luv u sgt3 jugak maktok..sama mcm tokwan..maktok jga dri kcik lg..ibu p keja maktok jga ina n asyraf..km tau km nakal...tp tok x rotan pn kn..ibu ja rotan..kcik2 maktok slalu bg ina mnum nescafe susu..cayalah..ibu mmg xbg la..nsb baek dok ngn maktok...so smpi skrg ina xlalu nk mnum susu..it's ok maktok..nescafe susu pn ada susu gak kn..haha....sory tok sbb kdg2 ina malas nk urut maktok...ina ska tgok tokwan kacau maktok...tokwan ada ex girlfren nama balqis..maktok yg ckp...tp dun worry la maktok..u paling cantek la....nty kalau ina da keja ina bli kt maktok coklat cadbury bnyk2 k....luv u maktok...sgt3...nobody can replace u....


  • Wan Noor Ain
beloved auntie...garanggggg....tp bes sbb ska blnja bli mcm2...baju,kasut,bag...mcm2 lagila...auntie ain ni mmg financial supporter ina la..haha...orgnya sgt tegsa tp mmg ptut pn..sbb org mlayu skrg ni ska negative thinking,wat keja lembab,xserius tym keja..org2 kt a&w mmg slalu kna sound...auntie ain la org yg plg disiplin n berdikari dlm family..saluteeee.......kalau maen boggle,dy la slalu nk mng...auntie ain slalu bwk p vacation...bnyk vacation yg beliau rancang tp las2 xjadi...sedeyyyy.....auntie ain,u can continue to be my financial supporter..i'll never stop u...hahahahaha....

  • Wan Noor Hayati
beliau merupakan ibu tercinta....luv u ibu..sgt3....ibu garang tp kdg2 ibu sempoi....ibu slalu suh bjimat..tp sorry ibu..ina suka boros..padan muka ina kn sbb kna marah ari 2 sbb beli bag bru...haha...ibu sorg yg sgt pnyabar..bnyk dugaan ibu kna lalui...tp ibu tabah..i'm proud with u ibu...da best mom dat i ever have...abah mninggal tp ibu xpnah give up..ina tau ibu sedey bla tgok org laen ada tmpt mngadu..but it's ok ibu..i'm with u...my ibu sgt penakut..hihi..malam2 takut tdo sorg2.....sama la kta ibu..like mother like daughter...kalau anak2 xdak kt umah,ibu mst lari tdoq kt bilik maktok ngn tokwan..haha..mmg sbijik la prangai kta ibu...ibu sgt mnt bisnes...tp stakat ni yg plg bjaya is her kumon..tp ibu da x handle kumon sbb kumon xbg ibu keja 2 in 1..kalau nk jd kumon instructor,xleh jd ckgu skola..ibu pkir msa dpn anak2 melayu..sbb 2 ibu qui kumon..tp kumon still wujud n di handle pleh my auntie,nooya....ina salute ibu..although ibu can get more2 money from kumon,ibu still pilih nk tolong anak2 mlayu..wlupn gaji ckgu xbnyk mcm kumon instructor,ibu still pilih utk jd ckgu...mcm tokwan...like father like daughter...luv u mum...everlasting..nty kalau dh keja ina beli kt ibu keta aveo..keta vios kta jual...hehe...

  • Wan Iskandar Zulkarnain
this is my dear uncle..currently working as an architect in qatar...adik bradik semua pggil my uncle ni "ajon"...ajon sorg uncle yg sgt supportive...slalu bg smgt n slalu ckp "dalam idup kta kna ikut resmi padi..makin berisi makin tunduk"..i'll ajon..ajon ska mnulis...ajon xpnah lupa birthday our family members..semua dy ingt...ajon sgt hensem..mcm tokwan..my mafia..haha....ajon someone yg sgt open minded...slalu posotive thinking...nothing is impossible...2 la trademark ajon...luv u ajon....da best uncle...

  • Wan Siti Nurbaya
ni plak my auntie yg paling sengal....haha..umuq da 41 tp prangai mcm org bru umuq 15...annoying..haha....i used to call her nooya....dy la yg smbung handle kumon ibu...sgt sengal orangnya...tp km ada hobby yg sama...suka sgt perabih duet shopping...bli baju,bag n kasut...influence dari nooya ni mmg xelok...ish3....dulu nooya accountant tp dy quit sbb nk handle kumon ibu..thanx to nooya..km pnah bgaduh dekat setaun xckp..sbb nooya ckp aku suka hafifi(kwn anas,my bro)...haha..gedik....xmaen la suka2 kwn abg sdri..haha....nooya sorg yg sgt kdekut...haha..tp dy jd baek sejak 2 menjak ni sbb dy blnja aku beli black suit bru..haha...lps ni boley la beli lg stu k...:)

  • Wan Muhammad Hamka
i used to call him pakham...anak bongsu tokwan...dgr crta dulu tym pakham kecik2 dy la anak paling manja..smpi maktok kna tggu kt skolah la..ish3 truk btol..ptut la kazen aku si hanaa 2 malas p kumon kdg2..haha...like father like daughter..my uncle ni engineer...dy sgt bes sbb da dpt IR...bangga la tuh..haha...tp aku sgt malu dgn uncle yg ni...ckp sikit2 ja....pakham ska suh aku wat nescafe kt dy pas 2 kalau x sedap comment truk plak 2..haha...sorry pakham..kidding...u pn da best uncle i ever have..saluteee....

  • Muhammad Anas hamzah
haaa ni abg aku yg sgt hensem tp sengal sket kdg2..baget plak 2..haha..dy la yg ajaq wat blog ni..hihi...thanx to him...currently studying in LIMKOKWING university...dy ni blagak..xpnah bg aku pgang DSLR dy...tapa2 nty aku beli aku tayang blk..tgok laa....ni anak manja intan payung ibu..eh tak3..sorry3..haha...muka sbijik mka ibu..putih melepak..tp aku putih lg..eh prasan kejap...haha...sbb dy la aku rabun..dlu tym kecik2 aku ska sgt try spek dy..pas 2 padan mka aku...las2 aku yg rabun..tp xla rabun sgt...besa la 2..nk wat cmna..dri tokwan smpi ke cucu,semua pki spek..kcuali asyraf...ok nk cta psai asyraf plak..daa anas....

  • Muhammad Asyraf Hamzah
ok2..pay attention semua..ni nk crita pasai abg aku yg 2nd..ni lg sengal ni...suka pau(abeskan) duet aku..pantang mntk tolg sket,semua nk upah....teruk.....dlm family dy yg laen dari yg laen...sbb dy gelapppp..haha...aku nk sgt dy bca blog ni..haha...pas 2 dy sorg xpki spek...currently studying in Open University...dy ni sorg yg sgt pemalas,liat nk bgun tdoq,pas 2 ska buli aku...tp slaluny dy la yg kna buli..mata duitan pn dy gak...slalu pau auntie ain,ajon,nooya n tokwan..ibu dy xbrani pau..tau pn tkut...nk mntk duet kt ibu pn nk mntk tolg aku..."farah,tolg suh ibu bank in jap..takutt nk ckp kt ibu"...haha...nmpk ja macho..tp pnakut ngn ibu..haha....sorry la sherap...aku maen2 ja..nty raya aku mntk maap...haa lpa plak..raya ari 2 da la nangeh sbb kna mrh ngn aku..haha..sgt xmacho....lps ni dy kna pki bnyk product2 memutihkan kulit la..haha....bru jd anak sejati ibu..haha...kazen2 ska pggil dy abg asyraf noob...

  • Farah Dina Hamzah
sapa ni???x knai xknai....haha...ok2 this is me okay...tolg pggil farah k..jgn pggil dina..dislike dis....haha...aku anak las dlm family..da la sorg2 pmpn..sbb 2 asyk kna buli..tp nasib baek ada 2 org ja abg sengal..kalau ada 5 org cmna??mau pening gak....kecik2 dlu abg2 aku mmg anti aku..sbb aku ska report...org kedah ckp,"mengacom"..haha...sket2 nk report kt ibu...frankly,aku org paling degil dlm family...omputih ckp, stubborn....mmg pn...mengaku2...smpi skrg pn kot...arwah abah pnah ckp kt ibu,"i da give up dgn anak kta yg sorg ni.."...tp xpa..degil utk bnda2 baek xpa...kn3....currently studying in IIUM gombak..AIKOL(Ahmad Ibrahim Kulliyyah of Laws) student...bru msuk 2nd year..senior la ni..wah3...dlu kecik2 aku suka beli barbie doll...plg suka yg ikan duyung 2...ajon belikan...pas 2 dlu ska meratah milo..sma la mcm sherap..ska ratah milo...smpi skrg kot..haha...dlu kcik2 aku rpt dgn abg 2nd sbb dlu kcik2 km sma2 nakal...org kedah ckp ketegaq....anas budak baek...anak ibu..sbb 2 km xrpt dgn dy..haha.....manja....haa stu lg...org suka ckp aku ana mnja..tp xpn..sbb ibu layan suma sma ja..kalau wat salah ibu rotannnn..haha..bes ni...kalau tadak rotan ibu pki hanger bju..kalau tadak hanger or ibu nk cpt,ibu kasi itu cubit..sdp oooo....cili pn pnah kna sbb pnah tercakap pkataan bukan2..sherap la yg ajaq...padan mka...dua2 kna cili kt mulut pas 2 pakat p bkak shower dlm bathroom...sbb panas mulut...then satu lg hobby kcik2 dlu is conteng dinding..ni mmg habit la..las2 arwah abah suh bdiri tegak tp dinding..xleh gerak p mna2..dekat 2 jam gak la..sherap plak ska buang air rata2..las2 arwah abah denda..dy kna kunci dlm toilet..hahhahaha....msa tadika dlu aku ada skandal..wah3..nama dy coki..ni keja abg2 aku la ni..tadak keja..tp da lama xjmo coki..sht ke x eh dy skrg..tatau la....ok2 tukaq2...kembali ke zaman awal dewasa..kalau kcik2 dlu ska barbie doll,bla besaq ska bag,baju,kasut...handphone pn..semua n beli..collection bag da boley wat musem...museum bag dan kasut farah dina hamzah..haha.....i'm a big fan of taylor swift,kelly clarson,jason mraz...nk tau sbb pa??sbb dorg2 ni artis yg xbnyk gosip..sukaaa.....ok2 lpa pulak..i'm basketball crazy too...mmg ska thp yg xdak thp....tiap2 mlm keja nk maen basketball..bola 2 smpi tadak angin dh...wlupn ada notice ckp,"dear students,pliss do not play in this basketball court..this basketball court is under renovation",aku ngn dear frens ttp nk maen..kna saman pn tapa..mmg da crazy da dgn basketball...team aku is team memerang..team lwn is team beruang...sdp kn nama2 2...credit to alyaa....that's all la bout me...sbrg ptnyaan boley rujuk di kaunter pertanyaan k....:)

  • Hamzah bin Zakaria
beliau merupakan arwah abah aku...abah meninggal tym aku umur 3 taun stgh..so xbnyk la memory..tp aku still xleh lpa abah...ibu ckp arwah abah mninggal sbb kna buatan org..tp tatau la..kalau betul pn,hope org yg wat 2 trima balasan ckup2 kt akhirat nty...maktok slalu crita psl abah..maktok ckp abah menantu yg baek..tp abah pemalu...abah slalu suruh ibu bdikari..rupa2nya sbb abah dh dpt rasa yg abah akan pergi...i;m so sorry abah..sbb dlu ina anak yg stubborn..ibu slalu crita psl abah slalu mrjuk dgn aku dulu..haha...al fatihah utk arwah abah....moga roh abah dicucuri rahmat dariNya...aminnn....

No comments:

Post a Comment