Saturday, May 8, 2010

1st MuAkHa...


muakha 2 aku pn tatau nk explain cmna..lebey kurg mcm free tusyen plus guide la...wah3...sgt bes..kul 6 pg da kna bgun mdy dgn ayaq sejuk....xpnah2...1st tym utk sem ni...then kul 7.30 da bgerak ke skola2 utk ambik adik2 mentee kt skola..4 skola..gombak setia,gombak utara,taman selasih n taman samudra...tahap knkalan dorg boley thn la...mmg boley ptus kaki kalo xrmi mentor jga...program stat wif tazkirah...then sesi bca quran..nk tntukan level dorg...level 1 smpi 3....pas bca quran,slot intensive..tym ni dorg kna wat latihan wif mentors...sorg mentor kna jga lebey kurg 3 mentees...best2...subject mggu ni BM..aku da lma xblaja BM..kata gnti nama,kata nama am n khas...pny la pnt nk explain..sbb aku pn x expert sgt..ibu2 engkaulah ratu hatiku..ibu sgt expert bab2 BM ni ....kamus dewan bahasa bergerak...then bla da abes intensive class dorg g mkn,solat n maen explorerace..korg ingt akak2 n abg2 nk bg korg maen ske2 ke??explorerace yg berunsur education..stiap point kna wat latihan..karangan la,silangkata la..bkn mentee je tatau cmna nk wat..mentor pn sma sbb da lma xblaja BM..haha...pas ni mentor2 plak kna g blaja BM...pas 2 dorg g mn plus solat asar...dorg ni active yg teramat..tp nasib baek comey2...hihii...tmbh2 mentee aku n mentee yana...comey bangat...mentee aku sorg laki sorg pmpn..Izzah n Azmi...sgt comey...nk upload gmbq dorg tp internet lembab kn..so mmg xdak mood la nk upload...Izzah da pnah jmp..azmi bru 1st tym jmp td..pemalu...tp aku ska...then lps smyg aku g antar dorg blk skola masing2...lps antar dorg,trus tdo dlm bus..sdr dri..haha....penat kot...apa2 pn,muakha arini mmg happening la..hope next week pny muakha n next2 week pn happening...next week is english...ready to teach english plak..hope tadak masalah la mcm BM td...ok..sekian sy melaporkan berita sensasu utk arini...smile3..:)

No comments:

Post a Comment