Sunday, October 3, 2010

Rutin Petang-Petang...

bila petang ja,aku and the gang akan pi jogging...takpun main basketball...tak pun gym..dah gym tutup sebab weekend,terpaksa la jogging kat luar ja...dah lama tak main basketball..sebab brothers poyo suka kacau tempat sisters..geram aku....pila maen kat tempat brothers...sibuk ja nak main kat tempat sisters....terbantut aktiviti aku...sapa nak join team memerang aku jom aaa.....tapi takmau yang lembik2 naaaa..satgi jatuh sikit masuk hospital pulak...haha...bulan 12 ni ada sports carnival..so aku and the gang mesti punyalah masuk futsal and basketball...jangan sapa2 sibuk okay nak wakil mahallah..hari tu tak mau sangat...jum3...join team memerang..tak cukup dalam 3 orang lagi...terbuka untuk sisters je okay!!!

ok2..tak larat tulih dah sebab aku and da gang nak pi stabaz..tak penah dengar??stabaz tu short form untuk stall and bazar..stabaz ni akan ada setiap kali waktu convocation..uia students panggil stabaz....mcm starbuzzzz je....haha...ok2...sayonara semua...see next time...here are some picasas...takmau tengok tak payah la tengok...bhahahhaaahhaahhaha...




ni gambar poyo aku...bila letih jogging,kena la posing poyo dulu kan..bru ada mood nak jogging lg..haha

yg pakai tudung pink tu,nama dia yana..aku jeles btol sebab dia kerempeng..haha..sorry dear




tengok!!!!dah peluh dah....penat ooo...




cooling down...tak lama lagi patah la pagar tu..haha




haaa..yang ni pulak kayak untuk students naik petang2...best ooo..aku dah penah try...tak tenggelam pun..terer dak??haha




ni plak dekat tempat hockey....brothers tak conquer so kami la conquer..padahal ni memang tmpt maen sisters actually..poyo je brothers...



haaaa...yang bangunan kaler kuning tu la mahallah aku(kalau tak silap la..haha)...cun kan scenery bilik aku..ngehehehehhehe




ooooo...air mineral tak boleh lupa....kalau tak nanti aku pengsan...tgok2..dah nak abes dah..tp yang tu yang dua hari lepas aku beli..purse pulak untuk aku beli fresh orange lepas jogging...




haaaa..ni kasut ashemmmmm sapa ni????curious.....tp sekali nampak macam kasut aku ja yang kaler coklat tu..memang sah!!!kasut aku...berkilat duhhhh sebab baru basuh..yang satu lagi tu baru busuk btol2..kasut alyaa tp yana pakai sebab dorg tukar kejap..

No comments:

Post a Comment