Thursday, October 28, 2010

M.O.C.K. T.R.I.A.L (perbicaraan olok2)


ini ialah judge dalam mock trial kami...nama dia??FARAHIN..tp kami panggil inn je...mcm holiday inn tu..heeeee...judge ni jadi rock la pulak lepas mock trial...kesian dia sebab time mock trial dia tak boleh gelak sakan..dia kena duduk diam2..ala2 budak skema..so lepas mock trial inilah jadinya..haha


ni barisan2 pelakon mock trial kami..ada lagi..tp yang lain dok sibuk bergambar...dari hujung sebelah kiri(tengku rozaini,inn,kema,khairul asri)..depan ialah aku and fiza...team members memang semua heaven habis..sporting and gila2...happy glerrr...


Peguam Respondent 1 and 2...fiza and me...heee..gambar poyo..

Eh2...gambar ni senget plak...gempa bumi ni time ni..haha


ni team members lelaki...sangat pandai berlakon..oh tidak lupa juga buat lecturer BM perundangan kami iaitu En. Kamaruddin P. Mohd yang disayangi...dia bagaikan seorang ayah kepada kami semua....hensem2 tak budak2 ni???sapa cakap hensem,memang kena pakai glasses yg power 300++..haha


team members perempuan..cun2 tak kawan2 aku??haha..tambah2 yang pakai shawl warna warni tu...phewwwwwww~~~
apsal muka aku macam ni???sebabnya aku mengantuk time ni...tak tidur semalaman..sebab sebelum mock trial ni aku ada test constitutional law..subject yg paling aku abaikan untuk sem ni..tapi besssss..hehe....lepas mock trial,aku ada presentation lagi..memang jadi kungfu panda la aku minggu tu..haha



orang ni nama dia Hafizul..tapi kami panggil dia PJOE je...watak dia dalam mock trial??dia bawak watak sebagai seorang saksi bagi pihak appellant...nama dia dalam watak tu ialah Wan Khairul...status???tak single and not available okay..haha...haa lupa pulak..aku tak panggil dia PJOE...tp aku panggil dia LOBO...sedap kan name tu??haha



perbicaraan sedang berjalan..hakim pun muka serius memanjang..haha



sapa tu yang tengah soal saksi???sapa lagi..aku laaa..heeeee...



ooo..ni adegan angkat sumpah oleh saksi...bailiff tengah ajar saksi angkat sumpah..saksi ni nama betul dia Khairul Asri....nama tipu dia plak Wan Mohd Don....haha..veteran..time ni saksi dok buat2 gatak nak tackle bailiff...saksi ni baget mat romeo la..haha...status??same with PJOE...tak available...haha




ni posing poyo PJOE,lan and saufi....senyum kambing pulak..haha..thanx to pjoe and lan sebab sanggup tolong aku dalam menjayakan mock trial ni...dah la engineering student..tiba2 je join budak law..haha..sekali sekala kan...chill lah!!



peguambela tertuduh sedang menjalankan pemeriksaan kepada saksi..



ok2....ni poyo saja..berlakon semata2..kami semua memang suka berlakon..tp x dapat jadi pelakon..sedihhh..haha

4 comments:

  1. sis best nya u ad court nk practice....sejuk ja
    i pny hatchery mak datuk panas~
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. haha...bes tu mmg bes dear...tp xboleh masuk selalu..kalau ambik certain subject ja boleh masuk...heeee...penat la sis...seriously..nmpk ja mcm best....i tringin nak g tmpt u tu..nk tgok alam semulajadi...heeee!!eh2 i ada gambar pakai lab coat..nty i tunjuk dekat u okay...

    ReplyDelete
  3. u pakai lab coat?????? where n what for?
    hahahahaha igt lawyer xyah pakai lab coat~

    ReplyDelete
  4. haha..i pinjam lab coat kawan i...i dah update blog...tgok la pic i pakai lab coat...hehe

    ReplyDelete