Friday, October 1, 2010

HEMPAP MENGHEMPAP...tension aku kalau hari-hari macam ni

Bila hari sabtu menjelma,aku mesti happy..sebab apa??sebab aku boleh cover tidur yang tak cukup..haha...mata aku dah mengalahkan mata panda(sedapnya biskut hello panda) dah kadang-kadang...tambah-tambah time nak exam..bengkak macam apa lagi dah..aku dgn roomate2 aku memang suka buat onar time-time nak exam...boleh call mcD pukul 2,3 pagi sebab tension..yelah...nak dapat result elok mesti la kena tertekan dulu...alhamdulillah usaha kami semua berhasil..tapi aku tak layak lagi nak termasuk dalam senarai dekan(dean's list)..bila nak tersenarai aku pun tatau la..tapi law students memang tak ramai la yang tersenarai dlm dean's list...susahhhhh...dah la kena dapat 3.67...mak aaiiii...

ok2 sambung pasal hari sabtu..aku tertekan hari ni..sebab aku kena hempap...pernah dengar tak pasal hempap menghempap ni???tension aku..baru ingt nak tidur lama sikit..las-las bangun awal jugak..orang cakap,semua ni tak betul..kalau ikut sains,hempap2 ni tak dak pun..sebenarnya,bila manusia tidur dalam keadaan yang sangat letih,dia akan rasa macam kena hempap...tapi kita kena ingat...dalam dunia ni,Allah tak ciptakan manusia saja...Allah cipta makhluk lain lagi..faham2 sendiri la ye..kalau aku tidur time tak letih pun,aku kena jugak..TERTEKAN....roomates aku pun ramai yang dah selalu kena..aku kalau hilang sabar aku marah...orang cakap makhluk2 ni kena marah sikit..baru dia takut..lepas tu baca la ayat-ayat quran yang boleh halau mereka-mereka...haaiiii..geram aku tak habis2 lagi ni...




Mood:tension...tp sabarrr...sabar tu kan separuh dari iman...:)

5 comments:

  1. smlm i tdo kn tbe2 lappy mber i play kn youtube. cuak seketika huhuhu

    ReplyDelete
  2. OMG!!!!ur friend punya lappy was in off mode ke time tu sis???

    ReplyDelete
  3. OMG!!!stand by mode pun boleh play youtube...scary aaaa sis....is it something wrong with the lappy?haha

    ReplyDelete
  4. hahahaha
    i pn xto why it happen
    but that nite i tumpg tido blk mber i
    sorg2 lak 2 sbb de blk
    very scary~

    ReplyDelete