Monday, December 13, 2010

P.A.B.I.L.A F.A.R.A.H D.I.N.A M.E.N.G.A.L.A.M.I H.O.M.E S.I.C.K

Hello readers...good evening...malam ni saya takdak kerja..so sempat la nak berceloteh sikit..hehe..eh2 cakap saya-saya pulak..malam ni mood nak cakap saya-saya la..hehe...ok..kali ni nak cerita pasal new semester yang baru bermula hari ni dan nak cerita jugak pasal penyakit yang sedang saya hadapi...penyakit apa??agak serious la..penyakit rindu rumah..homesick...bahaya kan penyakit ni...fuhhh..dengar pun macam takut..ni penyakit berjangkit tau.hahaha...so jaga-jaga..

12 december 2010,jam 8.45 pagi,saya berangkat dari rumah tercinta ke airport sultan Abdul Halim..flight pukul 10 pagi...sayu je rasa...macam taknak balik Kuala Lumpur kota metropolitan..rindu ibu,rindu tokwan,rindu maktok,rindu family members,rindu adam(ehem2..anak sedara baru),rindu carrom,rindu projektor nooya, rindu bilik..semua la rindu..satu ja tak rindu...kucing dekat rumah..haha...

ok..pada pukul 10.05 pagi,flight pun berlepas...kecut perut masa flight nak naik sebab saya nampak luar..sebelum-sebelum ni saya naik flight waktu malam...kali ni naik pagi..aduhhh...seriously taknak dah naik flight siang hari...gayattttt...macam nak luruh jantung...pukul 11.05 pagi sampai la airport subang...abang sulung saya bernama anas hamzah yang jemput...lepas tu terus ke uia..sampai-sampai uia,saya kena kemas barang yang banyakkkkk sebab pindah bilik...ada lagi barang yang tak terangkut...penat yang amat...pada sebelah petang pulak,saya dan teman-teman sejati keluar beli barang dekat wangsa maju...macam nak putus kali masa shopping..penat..so,kami semua berpakat nak naik teksi instead of naik lrt and bus...bila la nak ada kereta sendiri...wondering sekejap~~~

ok..dah tersedar dari lamunan...hari ni bermula hari pertama kelas...tak pack sangat..tapi hari selasa dan khamis sangatttttttttt pack...tak apa...bisa diatur..hehe...bilik pun dah siap kemas...alhamdulillah dapat tidur dengan aman bersama wangian lovely lace...haha..actually saya beli wangian lovel lace tu sebab saya rindu ibu..bila bau je bau tu,terus teringat ibu sebab ibu pakai wangian ni dalam kereta...wangi sangat-sangat..oopsss...promote pulak..haha...

ok2..saya sudah mau stop..sebab sudah mau tidurrrr...katil memanggil-manggil...waah!!menggunakan gaya bahasa personafikasi nampaknya,.hahaha..dah lama tak tulis perkataan ni..haha...okie2...saya sudah HOMESICK...please...tolong!tolong!tolong!...my home sweet home,i miss you...T_T...

here are some pictures that can describe my feeling rite now...enjoy it..hehe..eh2 tak boleh gelak..sebab tengah homesick..tadi tu silap..ok2...serious2...





No comments:

Post a Comment