Monday, December 20, 2010

Cake daripada ibu tersayang!!!

Assalamualaikum and hello ladies and gentlemen...hehe...macam nak berceramah pulak...tidak-tidak...saya bukan nak bagi ceramah..just nak share my happiness with all of you guys...yela..mesti la best...sebab apa??sebab ibu tersayang kirimkan tiga biji cake untuk saya dan abang...Muhammad Anas...untuk Muhammad Asyraf tadak..sebab apa??sebab dia tak suka sangat makan cake..lagipun kalau bagi mesti dia tak makan...so,better tak payah bagi kan...

Ibu kirimkan chocolate and orange cake untuk saya...untuk Anas choco cake sajaa..sebab Anas kurang suka orange cake..rasanya la...for me???saya suka makan orange cake instead of choco cake..tapi selera ni abru bertukar je..sebab sebelum ni saya suka choco cake lebih dari cake-cake lain...yang menariknya,cake ni tadak icing(tatau la salah eja or tak..haha) sebab saya and abang-abang tak suka makan cake icing...tapi suka cake yang ada topping la..topping melt choco with choco rice...sedappppp wooooo...nak???meh la datang uia...ibu bagi dekat saya dua bijik cake sebab nak suruh share dengan kawan-kawan...dah ada dah yang mintak recipe..hehe...pandai ibu saya buat cake...sayang ibu lebih la macam tu...

Lepas tu,ibu kirim macam-macam lagi...serunding daging untuk share dengan kawan-kawan and kismis also..kismis untuk minda,...7 biji sehari beserta doa dan selawat...insyaALLAH mujarab...both cakes dah tinggal separuh..hehe...

p.s>boring-boring tulis ler blog...kalau tak best,jangan baca..haha
> I love you ibu...love banyak2 tu!!!

Luv,
Farah Dina Hamzah

2 comments: