Wednesday, November 10, 2010

MERDEKA..heap heap hooray!!!!!

setelah tamat paper Constitutional Law, maka tamatlah exam aku untuk sem ni..heap heap hooray...kejap je kan..dah habis satu sem..pejam celik pejam celik dah empat bulan berlalu..

exam td macam mana??haha..ok la..not bad..soalan tak susah..senang pun tak..sederhana je kot..aku boleh jawab tapi tak la confident sangat..hope dapat result okay la..aminnnn..tadi masa jawab exam,aku memang dah nak pengsan sangat-sangat..aku tak breakfast..lepas tu tido pun 3 jam lebih je kot..pagi tadi aku minum nescafe 3 in 1 lepas tu perut aku kosong takdak makanan...bagusss...exam pukul 9 pagi then habis pukul 12...memang lapar sangattttttttttttttttttt...tak breakfast..padan muka..kan dah nak pengsan..aku takut kalau aku pengsan,abes la paper aku tak score..masa nak pengsan tu,aku tengah buat soalan last skali..lima belas markah...dah la final exam semua soalan essay...sampai 4 soalan plak tu....satu soalan nak kena jawab at least 3 pages..pening~~~~...masa nak pengsan tu,aku hentak-hentak kaki,genggam tangan,picit kepala..macam-macam aku buat...abang yang jaga exam hall pun pun pelik tengok aku tadi..amsa tu aku memang tulis isi yang penting je dulu..siap satu page setengah...tinggal lagi 30 minit sebelum time tamat..aku picit-picit kepala kejap...lepas tu tarik nafas panjang-panjang..lepas tu aku sambung menulis...alhamdulillah..siap jawab semua...nasib baik tak pengsan..alhamdulillah...lepas exam aku terus pegi cafe dekat kulliyyah beli breakfast...

lepas breakfast,aku and yana terus pegi JJ wangsa maju..aku dah plan nak keluar makan nandos dengan yana,kak zharif and kaklin...fuhhhhh..sedap whoaaaaaa....tension exam kan..kena lah enjoy lepas tu..tapi tak la enjoy sangat sebab bila dah habis sem ni,poket pun keringgg..hahahah..macam-macam nak beli tadi...tapi semua nak kena postpone..next sem baru boleh beli....nak beli kasut,baju,pants,cardigan,buku comel,and semua yang comel2 la..haha...malam ni nak buat apa??mesti la nak tidooooo..haha...nak cover tido yang tak cukup tu...tapi sblum tu nak tengok movie yang tak tertengok lagi...ok la..tu jelah nak crita...kepada mereka-mereka yang tak habis exam lagi,selamat berjuang lah ye..hahahahah(gelak jahat plus comel)...


mood:balikkkkkkkk kedahhhhh....nak pi tolong mangsa banjir...doa-doakan la airport Alor setar dah bukak..flight aku esok malam..kalau tak bukak,kena delay la..takpun turun dekat penang lepas tu ibu kena pegi ambik dekat penang..:((..tapi setakat ni firefly tak text or email..maksudnya tak tukar date and time la kot..insyaAllah..amin...

Subang-Alor Setar = 7.40 pm...weee~~~~~~


jom2 tengok gambar yang sempat di capture..hehe



aku and yana..perasan tak muka aku macam pucat sikit??time ni memang aku lemah tak bermaya...nasib baik tak pengsan..tapi lepas dapat makanan tu,aku tak lemah dah..hahaha



Kak zarip and Kak Lin....senpaiku or otaiku yang sangat happening..haha



alalalala comeynya dua-dua....dorang dah nak grad:((..sedih oooooo...


kak zarip khusyuk makan..haha...
yana control ayu!!haha..
ooo..itu dia hot peri2 punya sauce..sedapppppp

3 comments:

  1. sis, you've been tagged!! http://cooneymeknie.blogspot.com/2010/11/25-things-that-you-should-know-about-me.html

    ReplyDelete
  2. nadia>hye2...:)

    dear, okie2..i nk tgok la ni..sorry i bru je on9:((

    ReplyDelete