Sunday, November 28, 2010

cIk dIrEcToR


hye semua..bukan nak cakap yang sekarang ni aku jadi director or what..tapi nak cakap pasal manager olok2..siapa director olok2 tu??mesti la aku..haha...ni gelaran yang roomates and kawan-kawan bagi la..sebab apa??sebab aku suka comment semua cerita-cerita yang aku tengok..tambah-tambah cerita melayu la sebab orang melayu memang suka buat cerita yang kadang-kadang agak tak logik...bukan nak kutuk la,.tapi sebagai peringatan untuk masa depan...tapi sekarang ni cerita melayu pun dah agak up to date la..tak la tak logik sangat..

contoh comment yang keluar dari mulut aku...

comment 1: adegan dalam filem "santau";

"awat la yang wife dia tu tak ikut husband dia turun sekali...sat lagi kena kacau dengan hantu baru tau..ish..tak logik langsung"..

contoh comment 2: adegan dalam cerita "adamaya"

"ish,awat la yang si adam tu tak report polis je,..tak pun ambik perintah mahkamah so that dani takleh kacau maya dah..eeeiii..tak logik langsung"

contoh comment 3: adegan dalam filem "the real pocong"

"laaaa...awat la yang si wife tu berani sangat nak ikut hantu tu..anak dia pun sama...patutnya dah tau tu hantu,jangan la ikut..adoiii....si husband tu pun sama...tak percaya pasai apa tatau...ish..geram btoi...ada ka beli rumah dalam hutan..sangat tak logik..tak kan ada orang nak beli rumah buruk dalam hutan cmni punya...tak logik langsung"..

haha...tu lah..setiap kali tengok movie dengan aku je,mesti orang sekeliling akan perasan yang aku ni cik director olol-olok...haha..ada bakat ni nak jadi director..tapi takboleh..aku sayang bidang undang-undang...

ok tu jelah yang nak tulis pasal director olok-olok ni...see next time..


p/s>>>>>take care everyone..

No comments:

Post a Comment