Wednesday, June 16, 2010

..............

up to u..wanna take it,or leave it....

pfffft...hmm bla umo da msuk 21,ibu x abes2 tny who's my exact mr right...oh nooo..hate dis situation..i'm only 21...tp bg ibu,21 tu ptutny dh ada mr right...ibu ckp,org laki makin sikit..then nty kalau dh lps grad bru nk cri,mmg xkn jmp la...sbb tym 2 suma laki da ada calon msg2...ok fine...tertekan..sgt2 tertekan...da same question ibu will ask everyday is,"serious ke dgn dat mr??"...ibu x faham...dlm idup,kalau nk pilih calon,bkn sng..mmg la xde org yg perfect..but,at least,he must be someone who's nearest to perfect..gorgeous??i dun need dis...educated??of course la...but i won't be someone who's too choosy..xde la smpi thp phD..tp kalau nk smbung apa salahny...soleh??mesti...sbb he's da one who's gonna be my imam...da one who can guide me...takwa??of course...takwa(fear of God) is da main thing for muslims...rich??no need kot...coz i much prefer hdup sderhana..but kalau Allah nk bg yg kaya,i've to accept this..gentleman??compulsory!!!kalau nk ckp psl gentleman n,mmg smpi esok x abes..but,one main thing dat i realized, guys nowadays can't be good listeners...i need someone who can be a good listener..i'm a sensitive one...so,i want someone who'll listen to all of my words and respond well to me though my words aren't too important...dats me...so,up to him..wanna take it..or leave it....matured??lg la of course...kalau x matang,mcm mna nk lead family...kalau asyk pntgkn kwn2 more than family,boley get lost la..haha...eh gelak pulak..tgh tension xleh gelak...ok serious mode.....ssh nk cri yg btol2 perfect..i admit dis...kalau nk cari mcm adam dlm crita adamaya,mmg sgt6 ssh...mmg xpnah jmp pn...but i believe in myself...that kind of person mmg ada but it's too hard to find...ni bkn case terpengaruh dgn tv or whatever...but,this is what i want..mmg suma org pmpn nk bakal husband yg mcm 2...dat's normal okay...dat adam sacrificed everything for her maya...how sweet...like3...haa one more...i want someone who understands me...someone yg xkn sekat whatever i want..i mean my career...i wanna be a lawyer...insyaALLAH..my dream...so,being a lawyer mst la busy kn...so i hope my mr right and mr dream will understand me..but dun worry..though i'll be so busy,i won't forget my responsibilities toward my family...

my cuzzies rmi yg da get married..yg dlu main sama2 suma da kawen...majority...mybe sbb ni la ibu keeps asking me who's my mr right..biar la dorg nk kwen...dh dorg da jmp jdoh...i blom jmp ibu..kalau dh pn,i tatau la btol ke x dat person gonna be my mr right..pliss gve me some time ibu...tertekan tau.....baru2 ni my cuzzies kawen srentak dgn his bro...then my cuzzie yg kt sgapore 2 da btunang...umo mmg lbey kurg..tp nk wat cmna kn..i still can't find my mr...my study n career lg penting...study law bkn sng..need to focus 100%..kalau x ssh la nk score...

ok la...dats all from me...
lots of luv...

-FARRAZSWIFT-

2 comments:

  1. fuhh..sis, u gonna watch out. i rsa kalo lmbt sgt nnt ur ibu mst cri kn. nnt dpt mr Y. hahahahaha...btw, guys nowadays mmg kurang. sbb rmai dh jd 'sopan' huhuhuhu. kt jln ibrahim belambak! hahahaha...we should pray for each other so we can find our mr right soulmate~
    hehehehehe

    p/s: sori pnjg la pulok! ;p

    ReplyDelete
  2. 2 la sis..i risau la..kalau ibu i cri,abes la i...no3..i ada hak tau nk cri sdri..haha...hmm mr Y??oh nooo..i xpnah ska dy okay..n i doa2 la i xdpt dy...hmm u r absolutely rite dear sis..kt uia pn da rmi laki sopan..i dunno why..ari 2 kwn i yg orange 2 terlanggar one laki sopan pny rmbut..dy jeling u tau..haha...hmm pray2...i'll pray 4 u..pray 4 me okay..so dat we'll get our mr right..aminn

    ReplyDelete