Sunday, June 6, 2010

.........you are such an annoying one........seriously....

kepada yg rasa dri dy annoying,ambik la...i give it for free...tah la..kdg2 rsa mcm tertipu...mulut manusia...manis berbicara..tp dlm hati...sapa tau...sometimes i fell like it's not worth it for me to be nice to you...coz u ever think n feel what i always feel...u always make me cry..u always make me think how bad i am....teramat kecik ati...who do u think i am??rubbish??i'm just an ordinary gurl who has the feeling...tolg la fhm....yeah..i admit...btol ckp kwn2...i should think and take care of myself and my feeling first.then bru pkir prasaan org laen...n i should love myself first...dats da most rite point...annoying people of my life...i let u go...go as far as u can..i'll never bother u again...i still have my dignity n i've to take cre of it...ok annoying people of my life...pliss go.....



farrazswift(org yg membosankan)

7th june 2010
1.50 a.m

3 comments:

  1. kakak comel..jgn la marah2..adik da tkut la..huhu
    u r such wondful gurl dear..dont think of ur self dad way ok!!
    chilll=))

    ReplyDelete
  2. adik manis>..kakak comel emo sket mlm ni adik manis..besa la..kalau on9 ja mst jd emo..sbb terjumpa mcm2 yg wat akak sakit ati kn...thanx adik manis..u r such a supportive one...:)..jgn tkut2..akak x mrh adik manis..hehe..luv3

    juju>i dunno la juju syg..rsa mcm kna main...i smpn secret ni dri u...sorry....kalau i da ready i story sama u ye babe...luv3...

    big hugs for both of u okay...bestest dudes of my life..big hugs...

    ReplyDelete