Wednesday, April 6, 2011

eh....dah subuh ke???

hello semua..hai hai hai...assalamualaikum...di sini ada satu cerita pasal saya...kejadian berlaku petang tadi lepas saya abes exam satu paper...lepas abes exam tu, saya solat zohor and then..bummmmmmmmm...katil nampak macam sangat menarik time-time exam ni...haha....tidur pun sebab nak cover tidur semalam...tak cukup tidur..then malam ni nak kena stay up lagi..tak boleh tidur...so,takkan nak sambung study tanpa tidur..boleh jadi gila..oops bukan gila tapi boleh jadi blackout tiba-tiba..oh nooo..jangan la jadi macam ni dekat saya..

biasa la..masa-masa exam ni la stress menggunung...otak serabut..time ni la ingat rumah..ingat budak-budak...ingat tempat-tempat best...ingat sports yang best-best..semua ni ditunda sebab tengah final exam..tak sabar tunggu 14 hb ni!!!cepat la abes wahai exam..eh melalut pulak...actually nak cerita pasal tidur tadi...tadi saya aim nak tidur sejam je..rest otak sikit-sikit je...tapi........hmmmm...hentam sampai dua jam...omg!!!dah terbuang masa yang lagi sejam tu..langsung tak sedar bunyi alarm...saya ni jenis cepat jaga kalau dengat bunyi alarm...dengar skali je terus bangun..bese la...tukan gkejut orang-orang dalam bilik time subuh and sahur..hehe..tapi tadi langsung tak sedar...nak tau sebab apa??sebab saya letih sangat la....yelah...tak cukup tidur then pegi exam lagi perah otak...mau tak letih...nak jadi cerita,tadi time saya tidur tu hujan...tak sedar pun..sebab tidur tak sedar apa-apa..boleh dikatakan tidur mati..and tak diganggu makhluk-makhluk yang tak diingini...lepas tu tak mimpi plak tu..bila jaga tu rasa macam tidur sangat lama..

time jaga tu,saya ingat dah SUBUH!!!omg!!!dah subuh esok hari...tak habis study lagi macam mana nak exam!!!rupanya awal lagi..haha..asar pun tak masuk lagi...sebab hujan kan..bilik jadi gelap macam waktu subuh...tulah cerita saya hari ni...ok la..itu saja...bubbye assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment